Ściana wspinaczkowa
Fitness Club

Opis zajęć

CROSS TRENING

Są to zajęcia inspirowane treningami Cross Fit. Zwiększają one sprawność organizmu i wytrzymałość. Jest to trening kształtujący sylwetkę, i dbający o równomierny przyrost masy mięśniowej ponieważ obejmuje on wszystkie partie ciała. Cross Trening na Poziomie ma charakter grupowy, wspieramy się i motywujemy nawzajem. Instruktor zawraca uwagę na technikę i pomaga osobom początkującym.

Na zajęciach typu Cross Fit używamy różnego rodzaju sprzętu aby trening był bardziej efektywny. Posiadamy miedzy innymi : sztangi, duży wybór kettli od 4-12 kg, piłki lekarskie, worki bułgarskie, gumy, liny, hantle, stepy, skrzynie i TRX-y.

Intensywność treningu: Duża

FAT KILLER

Jest to prosty technicznie trening aerobowy, ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej. Dodatkowo elementy siłowe wzmacniają tkankę mięśniową. Na zajęciach nie jest wykorzystywana choreografia dlatego świetnie się nadaje zarówno dla mężczyzn i kobiet.Na zajęciach Fat Killer wykorzystujemy min: hantle, taśmy, worki bułgarskie.

Intensywność treningu: Średnia

PBU (pośladki, brzuch, uda)

Jest to trening wzmacniająco modelujący ukierunkowany na dolne partie ciała. Prowadzony jest do rytmicznej muzyki. Rozgrzewka opiera się głównie na choreografii, po 15-20 min następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący takie partie ciała jak brzuch pośladki i uda.

W czasie zajęć wykorzystujemy min: piłki duże i małe, taśmy, stepy.

Intensywność zajęć : Średnia

TABATA

To trening o wysokiej intensywności, przeplatany krótkimi przerwami. Stosowany jest do „podkręcenia metabolizmu”, zwiększenia wytrzymałości i wydolności. Idealny trening do spalania podskórnej tkanki tłuszczowej. Ta forma zajęć daje szybki efekt w krótkim czasie.

Na zajęciach wykorzystujemy min: stepy, kettle, worki bułgarskie, TRX-y

Intensywność treningu: Duża

TRAMPOLINY JUMPING FROG (Zapisy)

Jumping Frog to zajęcia które odbywają się na specjalnych trampolinach. Trening składa się z 4 stałych części: rozgrzewka, cardio, wzmacnianie i rozciąganie. Zwiększa on wydolności organizmu, poprawia koordynacje ruchową, a zarazem nie obciąża stawów ani kręgosłupa.

W czasie zajęć na trampolinach można spalić nawet 1000 kcal co wpłynie na zmniejszenie macy ciała i wymodeluje sylwetkę. Trening ten przynosi niesamowite efekty i daje dużo zabawy.

Jesteśmy Clubem Fitness który jako pierwszy w Sosnowcu wprowadził zajęcia na trampolinach, dzięki temu posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu treningów Jumping Frog.

Intensywność zajęć : Duża

Uwaga! Z uwagi na ograniczona ilość trampolin są to jedyne zajęcia na które obowiązują zapisy.

Zdrowy Kręgosłup

To zajęcia wzmacniająco rozciągające. Na zajęciach wykonywane są ćwiczenia odciążające kręgosłup i wzmacniające mięśnie wewnętrzne. Trening prowadzony jest przy spokojnej muzyce. Dzięki nim możemy pozbyć się bólów pleców jak również działać profilaktycznie. Jest to idealna forma ruchu dla osób długo pracujących w pozycji siedzącej lub strojącej. Zdrowy kręgosłup nadaje się dla osób w każdym wieku.

Na zajęciach wykorzystujemy piłki, taśmy, hantelki.

Intensywność zajęć : Mała

Forma na Poziomie

Jest to trening siłowy nastawiony na wzmocnienie i budowę tkanki mięśniowej oraz zwiększenie siły fizycznej. Na zajęciach wykonywane są ćwiczenia w seriach gdzie wykorzystuje się ciężar własnego ciała lub obciążenie zewnętrzne.

Na treningu ćwiczenia prezentowane są na różnym poziomie trudności dlatego nadaje się zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Holistyczne podejście do ćwiczeń pozwala na harmonijny rozwój całego ciała.
Na zajęciach wykorzystujemy min: sztangi, TRX, drążki,

Intensywność treningu : Średnia

Stalowy brzuch i pośladki

Jest to trening skoncentrowany na dwóch partiach ciała tak by uzyskać idealnie płaski brzuch i jędrne pośladki. Na zajęciach będą wykonywane serie treningów na wszystkie grupy mięśniowe brzucha i pośladków aby odpowiednio je wymodelować. Trening będzie poprzedzony rozgrzewką aerobową, kolejna część to ćwiczenia zasadnicze, ostatni etap to rozciąganie.Na zajęciach używamy min. Piłki małe i duże, taśmy, stepy, ketlle.

Intensywność treningu : Średnia

Sponsorzy
Partnerzy
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego